Ηλεία Ειδήσεις-Ενημέρωση, Ηλειακά Νέα
Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας: Μήνυμα Δημάρχου για την άνοδο του ΠΑΣ Πύργος
- In Ηλεία Ενημέρωση
- Τελευταία ενημέρωση : 24 Ιούνιος 2026
Θερμά συγχαρητήρια
στον ΠΑΣ Πύργος για την σπουδαία άνοδο στη Super League 2!
Μια δικαίωση που ήρθε μέσα από κόπο, πίστη και επιμονή.
Ιδιαίτερα συγχαρητήρια στον πρόεδρο Άρη Οικονόμου και σε όλους όσοι πίστεψαν και δούλεψαν για αυτή τη μεγάλη επιτυχία.
Καλή πορεία και ακόμη υψηλότερους στόχους!










